Reklama na imprezach

Jeżeli prowadzimy działalność, w której nasza główna grupą klientów są ludzie młodzi, musimy znaleźć sposób na dotarcie do tej specyficznej grupy. W przypadku osób młodych tradycyjny marketing nie zawsze jest skuteczny, gdyż młodzi ludzie w większości nie czytają gazet i w dobie powszechności dostępu do Internetu coraz zadziej oglądają telewizję. Musimy się z naszą reklamą pojawić tam gdzie pojawia się młodzież. Ludzie młodzi mnóstwo czasu spędzają na portalach internetowych, gdzie np. śledzą, co się dzieje u ich ulubionych postaci kultury masowej np. piosenkarzach czy celebrytach. Dobrym pomysłem jest pojawić się z nasza reklamą w ulubionych miejscach młodzieży, czyli w klubach oraz koncertach. Młodzież wydaję dużo pieniędzy pojawiając się w modnych klubach czy koncertach gwiazd. Dowodem na to jak dobrym pomysłem jest sponsoring takich imprez może posłużyć za przykład producent pewnego bardzo popularnego napoju gazowanego, który wręcz organizuje jeden z największych festiwali w Polsce, na którym promuje swój produkt. Wiadomo, że stworzenie festiwalu muzycznego to w większości nie pozwala budżet naszej firmy, ale wystawienie się z szyldem już takim wielkim wydatkiem nie jest. Dotykowo sponsorowanie nawet częściowe w większości przypadków wiążę się z umieszczeniem naszego logo na materiałach promujących imprezę, które to stworzą nam dodatkową reklamę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.