Wizytówką firmy jest nie tylko jej strona internetowa, ale także jej adres firmowy. Najlepiej, by w domenie zawierał on nazwę firmy. Wydaje się to oczywiste, jednak wciąż wiele firm korzysta z adresów poczty elektronicznej założonych na popularnych darmowych serwisach, takich jak Gmail, Onet, WP, Interia itd. Jest to niedopuszczalne, gdyż świadczy o braku profesjonalizmu firmy. Zdecydowanie lepiej na wizytówkach prezentuje się adres e-mailowy z domeną firmową. Tego typu adres wzbudza większe zaufanie wśród potencjalnych klientów przedsiębiorstwa. Prostym przykładem do wytłumaczenia tej zależności jest umieszczenie ogłoszenia z adresem e-mailowym założonym na popularnym portalu. Ogłoszenie z tego typu informacją od razu może wzbudzić podejrzenie zainteresowanego, że z firmą jest coś nie tak. Przecież taki adres może założyć właściwie każdy. Z kolei odpowiedni adres, założony zgodnie z zasadami budowania poprawnego wizerunku firmy, wzbudzi większe zaufanie. Potencjalny klient może szybko sprawdzić wiarygodność firmy, podającej tego typu dane kontaktowe. Założenie adresu pocztowego z domeną firmową nie jest wbrew pozorom takie trudne. Wystarczy w tym celu skorzystać z panelu klienta. Wcześniej należy zarejestrować domenę i wykupić hosting. W ten prosty sposób można podnieść wiarygodność firmy w oczach klientów.
Dobry adres e-mailowy dla firmy

